Tajski masaż klasyczny

Masaż rozładowuje napięcia mięśni, stawów i ścięgien, pobudza układ krwionośny. Daje zastrzyk energii jednocześnie relaksując.
Według legendy twórcą masażu tajskiego był Shivago Komarpaj – osobisty lekarz buddy 500 p.n.e. Sztuka tego masażu opiera się na bardzo szerokiej i bogatej wiedzy o zdrowiu i ciele człowieka.
Współczesny masaż tajski, jak uważają Tajowie, opiera się na teorii, iż ciało człowieka wypełnione jest cząsteczkami powietrza podróżującego przez kanaliki zwane „senami”.

Masaż tajski poprzez techniki wyciągające i uciskowe koncentruje się na skupiskach „senów”, które zaczynają się w miejscu pępka a kończą na ustach. Masaż ten stanowi połączenie akupresury ważniejszych punktów na ciele człowieka z elementami pasywnej jogi, ma na celu stymulować „seny” i kierować powietrze przez ciało kończąc masaż na głowie. Tradycyjny masaż tajski jest sekwencją technik rozciągania i refleksologii. Jest to masaż głęboki łączący w sobie elementy hatha jogi, akupresury i medytacji. Stosowane podczas masażu techniki, takie jak akupresura likwidują zastoje i pobudzają przepływ energii oraz rozluźniają mięśnie. Techniki manipulacyjne poprawią zakres ruchomości stawów, rozluźnią przestrzenie międzykręgowe dając uczucie odprężenia. Jest to rytuał wyciszający cały organizm.

Klasyczny masaż zapewni nam głęboki relaks i odprężenie

Dzięki klasycznemu masażowi tajskiemu doświadczymy głębokiego zrelaksowania i odprężenia ciała oraz poprawy krążenia krwi i limfy. Celem masażu jest wyciszenie całego organizmu poprzez redukcję napięcia mięśniowego. Masaż pobudzi Twoje ciało do działania, odmłodzi je. Przywraca równowagę nie tylko ciała, ale i ducha. Tradycyjny masaż tajski polega na rytmicznym naciskaniu kluczowych punktów na ciele, które odpowiadają za blokadę wewnętrznej energii. Rozluźnia tkanki miękkie za pomocą ucisków oraz pozycji rozciągających. Doświadczone masażystki z Tajlandii stosując techniki uciskowe i wyciągające posługują się nie tylko palcami, ale także łokciami, nadgarstkami, stopami oraz kolanami. Dzięki temu rodzajowi masażu pozbędziesz się stresu, napięcia mięśni i bólu. Masaż ten ma olbrzymie właściwości lecznicze i rehabilitacyjne.

Masaż Tajski to suchy zabieg bez użycia oliwy. Zwany jest również „jogą dla leniwych”, gdyż ułożenie ciała i rozciąganie odpowiada pozycjom w jodze. Do masażu przygotowaliśmy dla Państwa specjalny bawełniany luźny strój. Odbywa się on na specjalnym materacu, ułożonym na podłodze, w atmosferze wyciszenia oraz pełnej intymności

Masaż tajski wykonujemy w pięciu pozycjach:

  • na plecach,
  • na brzuchu,
  • na bokach,
  • w pozycji siedzącej.

Rozpoczynamy od stóp stopniowo kierując się w stronę głowy. Nasze masażystki posiadają wieloletnią wiedzę, którą nabyły edukując się w Tajlandii. Dzięki swojemu doświadczeniu dostosują intensywność masażu oraz pozycje jogi do Państwa kondycji i indywidualnych predyspozycji.

Dla kogo polecany jest klasyczny masaż tajski?

 

Masaż tajski jest polecany osobom pozbawionym życiowej energii, odczuwającym zmęczenie, osobom prowadzącym siedzący tryb życia, mniej aktywnym, narażonym na stres, pracującym w jednej pozycji, sportowcom, osobom z nadwagą, w trakcie rehabilitacji oraz rekonwalescencji, narażonym na odleżyny, osobom po chorobie czy wypadku, po ściągnięciu gipsu. Tajski masaż tradycyjny zalecamy w stanach pourazowych takich jak stłuczenie, skręcenie czy zwichnięcie, nie szybciej jednak niż po 3 dniach. Wiek nie ma znaczenia.

Jak przygotować się do masażu tajskiego?
W dniu masażu najlepiej nie spożywać obfitych posiłków. Na godzinę przed masażem spożywaj lekkie potrawy, pij więcej wody czy ciepłej herbaty. Unikaj nadmiaru kawy, zrezygnuj z napojów alkoholowych. Zrób kilka skłonów rozciągających mięśnie. Przed zabiegiem zdejmij biżuterię, zegarek, zwiąż włosy, wycisz telefon i myśli. W pomieszczeniach będzie panował lekki półmrok, wyczujesz orientalne zapachy i usłyszysz azjatycką muzykę. Każdy masaż tajski rozpoczyna się myciem stóp.

Umów się na masaż

Umów się na masaż.

Zarezerwuj teraz w dogodnym dla siebie terminie.

Pin It on Pinterest

Share This